Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Party!! again...?? the life of the horrible times...

2010.08.05. 13:09 - Dzsennettt

2010. aug. 02.

Ma mentem aláírni a szerződést a munkára, erre közben elkezd csörögni a telefonom. Bájánká hívott. De... öhm, tudni kell, hogy a SHINee Lucifer számára csörög a telóm, és kb. így zajlott le a dolog:
*Will ír.... hmhm...Will ír.... HÉÉ LÜSZIFÖÖÖR!!!... Will szívrohamot kapott...*

az egész iroda rámnézett, aztán gyorsan mondtam Bájánkának, hogy majd visszahívom. Azért hívott, hogy mi lesz este, mert igazából nem sok kedvem volt bulizni, de nem volt megengedve nekem a nemmenés, így hát mentem.... de nem maradtam sokáig, és annyira nem is volt jó. Max fél óra, mikor Bájánkával szétröhögtük az agyunkat, és a bárszéken ülve énekeltem a Ringdingdongot (báj SHINee). A távolban meg két pasi nézte biliárdozás közben, hogy kezemben a teló, dőlöngélek összevissza, miközben koreaiul hablatyolok xD szép látvány lehettem :D

2010. aug. 03.
felkeltem reggel, megúsztam, hogy piacra kelljen mennem tejért Maminak, Anyuék kimentek helyettem! jeeeeeeeeee! :D délután hoztak fát, hogy télen ne fagyjunk meg, csak egy kis bibi volt! két bazinagy paci hozta a fuvart, én meg a konyhában kuksoltam. *will frightened of the horses* végül elmentek (miután megtámadták a fát) és fellélegezhettem. egy ideig... utána fahordás, egy kis lyukba voltam bezárva! Igaz, hogy alacsony vagyok, de óóóó.... fáááj a hátam! szerencsére az égiek velem voltak, és esővel súlytották közép-Magyarországot, így megmenekültem! (mily' drámai mondat! xD)

2010. aug. 04.

Kínlódásaim folytatódnak. Reggel 8kor felkeltettek, hogy irány a megmaradt fát pakolni! Jött segíteni Zsani meg Andris, így nem volt olyan gáz, de én megint a kislyukat kaptam meg... és egyszer még egy plafon darab is rámesett!!! a hátam kész van, és még a combom is fáj vmiért.... de bepakoltuk!!!! jeee! :D

estefelé msnen Vikivel dumáltunk, kb. éjfélig SHINee vidiket néztünk xD aztán elindultunk aludni, de én hajnali fél3ig nem tudtam mit kezdeni magammal....

2010. aug. 05 - today

Nem elég, hogy alig tudtam aludni, fáj a derekam, és ráadásként még nagylánykorszakom is élem, de így is felkeltem fél8kor!! király..... na mindegy, kimentem Mamival babot szedni (jót tesz a hátnak, miii??), és egyszer majdnem beleestem a babok közé. (hihetetlen hogy milyen fejlett a koordinációs képességem....)

na, azt hiszem ennyi :D majd jelentkezem még!

xoxo
will

 

A bejegyzés trackback címe:

https://willimilli.blog.hu/api/trackback/id/tr52201069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Risztyke 2010.08.05. 13:14:33

lol. " nagylánykorszakomat élem" XD

Candace 2010.08.10. 23:25:50

Babot szedni?? XDDD Ejj, párászt, melyik út megyen itten Budára? :D Bocs, PESTREEEH! *orgazmus* Mert Pest a király, fogadd el! :D


süti beállítások módosítása