Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

ARRGGGHHH :@

2010.10.07. 21:16 - Dzsennettt

Zene: AKÁRMI CSAK KOREAI LEGYEN!!!
Idézet: "Zsani meg majd nézi a kis buzi csíkszemű szerelmét laptopon" .....

Na az idézetből kiderül, hogy miért vagyok most egy idegbajos.... értem én, hogy valaki nem szereti a koreai zenét, vagy hogy bármilyen baja van az ázsiaiakkal, de miért kell ezt így közölnie? mondtam én valaha is neki, hogy szar az a zene, amit ő hallgat? soha! pedig én aztán nagyon rühellem az olyan fajta zenét,de egyszer se mondtam neki, hogy "az a hülye buzi kispál"

Meg amúgy is... ezzel a csajjal már megvan az előtörténetünk... egy olyan pasi miatt féltékenykedik, akitől nem akarok semmit. Me a hülye is észreveszi, hogy a pasinak ő tetszik, és nem én! hát vegye már észre!! és ha egy bulin végig leszarja a srácot, NE VÁGJA A POFÁKAT, ha velem van!!!

nagyon felment az a bizonyos pumpa, és holnapi bulin is ott lesz. Kb az összes kedvem elvette az estétől, pedig úgy vártam már....  köszönöm szépen, hogy elcseszted az egészet!

Meg komolyan észrevehetné azt is, hogy mindenki mellettem áll, ha ieneket mond nekem.... aztán engem nem nagyon hat meg ha úgy odaírja, hogy "bocsi :$" hát nincs bocsi.... sok mindent eltűrtem, akármit mondhat rólam, nevezhet hülye kis picsának, mert nem veszem magamra, tudom, hogy ki vagyok, és nem foglalkozom mások véleményével, főleg egy ilyen ember véleményével nem! azok akik szeretnek engem, és én is szeretem őket,úgy fogadnak el, ahogy vagyok! Tudom, hogy többen már idegbajt kapnak attól, hogy mindig a SHINee-ról beszéle, DE ELTŰRIK ÉS ELFOGADJÁK! én is elfogadom a pici hibáikat, mert SZERETEM őket!

szóval nevezzen úgy ahogy akar, és gondoljon annak, aminek akar! DE!! ne miattam ítélje el a koreai zenét! vagy ne nézze már melegnek az összes fiút! és ha azok?? AKKOR MI VAN??? nem azért hallgatom a zenéjüket, mert hogy hogy néznek ki, hogy kivel vannak, hogy milyen a nemi identitásuk! azért hallgatom őket, MERT JÓ A ZENÉJÜK!!

ennyit arról, hogy valaki mennyire szánalmas tud lenni.... és hogy valaki hogy feltudja b*szni az agyam a hülyeségeivel....

xoxo
Zs.

A bejegyzés trackback címe:

https://willimilli.blog.hu/api/trackback/id/tr112354844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Risztyke 2010.10.07. 21:36:10

ezazz, mondd meg neki :D

Risztyke 2010.10.07. 21:38:21

igen. :D megfogadtad a tanácsom, köszi :D

Candace 2010.10.08. 18:48:57

Olyan szívesen lefejelném Neked ezt a csajt. ;D Nincsen azzal semmi baj, ha vki nem szereti a koreai zenét, de az már nagyon is baj, ha problémája van a homoszexuálisokkal és/vagy a koreaiakkal. Rasszista és homofób, ráadásul még a szája is mocskos.
Hallod, elolvasom még párszor, amit mondani talált, és tényleg megkeresem. :DD Ne haverkodj ilyen suttyókkal!


süti beállítások módosítása