Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

WÁÁWWWWW

2010.10.25. 18:35 - Dzsennettt

Zene: SeoulFM - sok jóóó szám!!!

jajj, a mai napom tök jó volt :D mentem dokihoz (igen, kezeltetem a minho-haj problémát.... XD) na komolyan, kell a suliba papír, hogy nem fogok minden kaját teleköpködni tbc-vel :D jött velem Shiláá is, szórakoztattuk a népet, aztán meg ettünk kínait! (azt hittük,h meg is halunk benne, úgy telezabáltuk magunkat XD)

aztán mentünk különleges étel-ital ismeret órára, Shiláá is beült, tökre jó volt - mármint nekem tetszett, remélem neki is :D aztán gooo home!!

itthon palacsintát sütöttem (minek?? fogják már fel végre, hogy nem tudok!!!! suliban is örültem, hogy megúsztam a palacsintasütést.....) közben ment a rádió, of course!

jajj, és a nap fénypontja, amit nem mondhatok el, mert ez Viki és az én "titkos csokiszökőkútunk" ♥♥ xD de imádlak!! ♥♥ és köszönömköszönömköszönöm!!!!! ♥♥♥♥ kimchi forever!!! ♥♥ :D

vigyorgós jó estét!!

xoxo
Zs.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://willimilli.blog.hu/api/trackback/id/tr472398173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sachiko 2010.10.25. 18:49:04

Nem említetted a csodás bénázásom :D Én leírtam...muhaha :D


süti beállítások módosítása