Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pictures of my life

2010.10.09. 10:40 - Dzsennettt

Zene: Ashily - Lucky 
Idézet:
Jandi : “It’s strange. “
Ji-hoo : “What’s strange?”
Jandi : “Whenever the emergency bell rings in my heart, you always appear. “
Ji-hoo : “Then let me be.”
Jandi : “What?”
Ji-hoo : “Let me be Geum Jan Di’s honourable firefighter.”
Boys Before Flowers - episode 12.

Hello Hello! :D

először is! Egy javítást kell tennem :D 2010.10.06-án azt írtam, hogy "Mai napomban semmi extra nem volt" na ez nem igaz! MERT! taliztam mademoiselle shiláá-val!!Ikertesócskámmal, akit már oly rég láttam!! szal, együtt mentünk a vonaton!! ♥

Tegnap napközben elmentünk Lájlával Anyuékhoz, megnéztük az új lakást!! wowowow!! aztán gyorsan haza, átöltöztem, aztán goooo buli!!! (még beugrottam a vonat előtt a szemészhez, mert Lájlá ment vizsgálatra, mert új szemcsije lett, és gyorsan benéztem, megmutatta a kettőt, amit kinézett, rávágtam, hogy az első lesz a jó, és már ott se voltam :D)

na buli! jó volt :D voltunk marketing tanárunk borozójában, na hát az vicces volt :D Tanárnő már egy kicsit be volt állva *keke* na aztán miután a rendőrbácsik megbizonyosodtak róla, hogy elmúltunk 18 évesek és nem vagyunk körözött személyek, el is mentünk T.Viki házába, és ott folytatodott a buláj! :D :D Zófi 2kor lelépett, mert ma dolgozik, mi meg kidőltünk :D Felkeltem 7kor, és jöttem haza :D

A bizonyos lány is ott volt, kaptam egy-két csúnya pillantást, főleg a kocsmában, mert a bizonyos srác velem volt *keke* na mindegy, egyszer Lány beszólt megint, de ránéztem, és rögtön kijavította azt a csúnya mondatot.

Na hát ennyi volt a buláj, meg a tegnapi napom, és akkor fúní vidi!! (amit már nem is tudom, hogy mióta tervezek berakni :D)

legyek megint jófej? :D lefordítsam?? ajjj, én és a jószívem xD
na előljáróba annyi, hogy Kim Hyun Joong, Kim Jae Joong (még a nevük is majdnem ugyanaz :D) és T.O.P, így hárman nagy barátok! na és HJ arról beszél, hogy ők ketten mennyire mások.

Kim Hyun Joong: Kettejüknek teljesen más a "bájuk" (??), és a hangjuk is teljesen más. Hogy ha Top-ssi-t hívom, "yo.. igen, hyung..", ő ilyen. De JaeJoong hyung esetében... Mind tudjátok, ugye? a "levegőkieresztés" hangját... "oh, Hyunjoong" *Koo Hye Sun féle cuki nevetés* "te szemét" *HAHAHAHA*
MC: "levegőkieresztés" *haha* jó vagy az utánzásban!
JaeJoong *képbevágás*: "Hello... keményen fogok dolgozni..."
HyunJoong: "Hé... nem is hívtál... szemét..." *HAHAHA*

jajj, olyan cukiiiii ♥♥♥♥

xoxo
Zs.

A bejegyzés trackback címe:

https://willimilli.blog.hu/api/trackback/id/tr472357733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sachiko 2010.10.09. 14:04:34

Na-na-na azért :D <3

Dzsenett 2010.10.09. 16:32:06

még egyszer sorry sorry :D


süti beállítások módosítása