Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2min photoshoot ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010.10.21. 20:52 - Dzsennettt

Zene: Super Junior - Marry U
Idézet: Tételezzük fel, hogy minden választásod, igyekezeted sorsszerűen kudarcba fullad, azért te továbbra is szilárdan te magad vagy, és nem más. Te önmagadként haladsz előre. - Murikami Haruki

végrevégre befejeztem a Koreás előadásom :D Szerintem tök jó lett, Shiláá most olvassa, majd kiderül, hogy mit szól hozzá :D

holnap megyek tűdőszűrésre... brühühühü... nem akarok menni :( de majd lehet hogy veszek valami könyvet :D azért is!! hmhm, például a Truancy második részét, a Truancy Origins-t :D áá, most nézem, hogy még nincs magyarul :( ehhh.... akkor Battle Royale XD najó, nem durvulunk :D majd nézek valamit :D

Jajjj, gyerekek, csak én örülök ennyire egy 2min fotózásnak??? :D
csak ők ketten ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

jajj, így szép az élet *.*

Shiláának tetszik, amit írtam, jeeee :D Remélem a tancinéninek is fog :D

xoxo
Zs.

A bejegyzés trackback címe:

https://willimilli.blog.hu/api/trackback/id/tr762389567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sachiko 2010.10.21. 20:57:00

Jajj, Taemin <3 Olyan édes, és akármit is mondassz.. nekem bármilyen hajjal tetszik :D

Dzsenett 2010.10.21. 21:08:01

jó, nem olyan rossz neki ez a haj, de a Lucifer-féle hajánál nincs jobb!! ♥ szóval ott olyan szekszi, hogy óóóteeeejóóóshineee!!! de sztem a legjobban Minho áll neki XD 2min ♥♥♥♥♥♥♥♥♥


süti beállítások módosítása