Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Days

2010.10.23. 20:18 - Dzsennettt

Zene: X-faktor.....
Idézet: The  group consist of Jonghyun, Key, Minho and Taemin. Ex-member Onew died on March 29, 2010. - wikipedia.... anyáááám, ez már naon fáj nekem XD

na, tegnap megvolt a nagy ceglédi kalandom :D megtaláltam a ceglédi őslakosokat: a biciklis bácsik. Elég nagy számban előfordulnak a városban, általában egyesével vadásznak, csoportokban ritkán láthatóak. Természetükből fakadóan barátságtalanok, és NEM HAGYJÁK AZ EMBERT SHINEE-T HALLGATNI!!!!

na, tehát... khmkhmeltévedtemkhmkhm... no comment.....

aztán délutána Mamival kertészkedtem, értsd: gyomláltunk XD kétszer a földön kötöttem ki, aztán meg csak ott röhögtem XD Ma megint voltunk kint, én voltam MC Carrott, mert tutyiban szedtem a répát, tökre hiphopgirl voltam XD

ma csináltam paprikáskrumpliiiit!!! wooow :D életemben nem csináltam még, de tök finom lett szerintem, meg Maminak is ízlett, én meg itt ugráltam, hogy juhuujuhuuu XD (oké, ezt a suliban nem szoktam előadni, ha valamit jól főzök meg XD de itthon szabad XD)

öööööö, mit mondhatnék még? ööööö Hello baby ♥♥ ♥♥ ♥♥ megint elkezdtem XD nem láttam még elégszer, mi? :D

na fúni vidi:

hülyék..... :D ♥♥ ♥♥ ♥♥ imádlak KHJ  ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥

xoxo
Zs.

A bejegyzés trackback címe:

https://willimilli.blog.hu/api/trackback/id/tr532393887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sachiko 2010.10.23. 20:23:42

A két szerelmem ♥♥ ♥♥ ♥♥ ááááááá :D


süti beállítások módosítása